Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KriSns | użytkownik

imię i nazwiskoKriS adresNowy Sącz zarejestrowany31.10.2007 @15:13:40 ostatnio na stronie13.11.2016 @00:03:28

Rysuje dla siebie i dla znajomych - dzięki temu nabywam więcej umiejętności i wiedzy na temat rysunku. Nigdy sie nie uczyłem rysować czy malować, jestem samoukiem. Zawsze chciałem malować obrazy na płótnie farbą olejną (tak jak mój ojciec, po którym pewnie odziedziczyłem małe zdolności). Kocham taniec, zawsze kochałem i będę kochał tańczyć, niezależnie od tego jaka to muzyka, ważne żeby wpadała w ucho (ale preferuje taniec nowoczesny - liquid dance, popping, breakdance etc.) Uwielbiam psychologię i wszystko co z nią związane (m.in. magazyn "Charaktery" lub książki Carla Gustava Junga, chociaż znam tylko jedną ---> polecam "Psychologia a Alchemia" C.G. Junga <---- a zaraziła mnie tą książką moja Lisiczka ), interesuje sie tym od całkiem niedawna, a zaszczepiła mi to MY BABE za co jej dozgonnie dziękuję MrrrraaaauuUUU Lisiczko RRrrrrr.

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do komentowania moich prac, na pewno odwdzięcze się tym samym o ile wcześniej do Was nie zaglądne

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypeswawolnylis Gadu-Gadu2268829
digarty6 komentarze361 posty na forum0

komputer / sprzęt
Commodore 64 :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~RadosnyRadzio    17.11.2007 @23:13:38
heehhehe.... dla mnie i tak przesada z czasem... a cieniować łagodnie... niejest to dobre.. raczej mocny kontrast polepsza rysunki..
~xpirat    17.11.2007 @16:03:18
ten pode mną ma rację... tak nie można więc jeśl zależy ci na koncie to lepiej tego nie rób:D
no to
_______
Fotografia dokumentalna i teatralna
fb.com/pozaokiem
~Mazzieh    17.11.2007 @15:57:45
jak mogles nie wiedziec ??

w kazdym razie teraz juz wiesz
~xpirat    17.11.2007 @15:52:59
_______
Fotografia dokumentalna i teatralna
fb.com/pozaokiem
~Mazzieh    17.11.2007 @15:50:57
~tershia    17.11.2007 @14:32:32
dziękuję. ^^
_______
kicikici
~yuhime    17.11.2007 @09:12:53
Dzięki za odwiedziny!
_______
The bridge is crossed so stand and watch it burn.
~Lelus    15.11.2007 @23:03:18
dzieki
_______
Jeśli czujesz się czasem mały, smutny, bezużyteczny, pomyśl o tym, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w swojej grupie...
~Ishtar    15.11.2007 @22:21:43
dzieki bardzo
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~PshemOL    15.11.2007 @21:51:30
Dziękuję bardzo
Pozdrawiam
~urb    15.11.2007 @19:33:28
dzieki.

polecam. fajna zabawka
~Ishtar    31.10.2007 @19:33:12
ja jestem praktycznie ciagle dostepna...to digart cos klamie i nie wyswietla
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt